sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Parkextas

Publicerad 2012-05-28 11:54:43 i Dagbok



Om ni har sett en dansande blondin i parken nyligen så var det nog jag. Vilken extas! Helt underbart att bara få lyssna på bra musik en timme och få röra sig (lite hur man vill :-D)!

Har gått ganska snabbt ändå, medelhastighet (vid rörelse) var 8,47 km/h och jag gick i totalt 49 min (man får ju stå still vid ex. övergångsställen). Blev nääästan 7 km, började i.o.f. inte spela in förens vi var ca 15m hemmifrån...



Ska dricka lite mer vatten nu och hoppa in i duschen. Är inte det minsta hungrig nu men det kommer nog snart. Nu måste jag verklien börja lyssna på kroppen noga. Är den hungrig eller bara sugen? Är den mätt, måste jag trycka i mig det där lilla sista? Eller vill den ha mer mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela