sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Today

Publicerad 2013-11-20 17:37:51 i Dagbok

Spexig dag med massa plugg men nu ska det lagas middag! Det blir potatis med ugnabakad lax och en jättegod romröra på lättkvarg till och de obligatoriska kokta ärtorna. Bra vardagsmat, jag hade kunnat äta det varje dag. 
Maten i övrigt har gått lika bra idag, det bara rullar på. Känner mig inte hungrig alls men det ska bli skönt att börja äta lite mer på fredag och framförallt - komma igång med motionen! Filurar redan på om jag ska ta mod till mig och bege mig ut på en morgonpromenad då. Kanske lika bra så att det verkligen blir av. Undrar också om man bör äta före eller efter eller dela upp frukosten i två mål. Får väl se vad som känns bäst om ingen har något tips? ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela