sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Chilikladdkaka

Publicerad 2012-06-18 16:04:02 i Mat & Recept



Puhh, nu är äntligen helgen slut! Passade på att göra en kladdig chokladkaka med chili till eftermiddagsfikat, mycket lyckat! T.o.m sonen tyckte den var jättegod!

Receptet finns här, sedan är det bara att lägga till 1-3 kryddmått chili!

Helgen har varit en katastrof... Det har visserligen varit mycket trevligt! Men fy vad mycket godis jag åt i lördags efter att vi kom hem från ett par bekanta där vi grillat och druckit lite vin. Usch, jag var helt avdeckad hela dagen igår p.g.a. allt socker, jag får verkligen inte äta så mycket när jag mår så fruktansvärt dåligt efteråt! Sov mest så orkade inte äns sätta på datorn. Sambon sa att man kunde ju tro att jag var bakfull, så illa var det.
Idag har vi varit mest ute hela dagen, ska strax gå och handla inför middagen. Solen tycks ha gått i moln. Undrar vad vi ska äta ikväll, nog dags att klura ut... och ja, undrar om det blir
någon viktminskning på fredag p.g.a. helgen... Jag är som en varulv som man måste låsa in på fredagskvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela