sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Ny Start

Publicerad 2012-05-18 16:12:40 i Dagbok



Har ätit några kanelbullar men kände att det fanns plats för något mer. Och vad passade bättre än en färsk skiva Ny Start, gott gott! Min snälla mamma hade köpt mig sig två limpor, en mörk och en ljus.



Har varit och shoppat lite och hann precsi slå in sonens födelsedagspresent innan han kom hem!



Slänger in en bild på dagens dassiga klädsel. Är verkligen så trött på min gamla garderob, men vad gör man? Jo, man går ner i vikt så att man kan köpa nya fina kläder ^^



Unnade mig ett par ballerinor från H&M, har dem i lite olika färger. Billiga bra säsongsskor! H&M har verkligen gjort en uppgradering vad gäller skor denna säsong, detta är första gången jag sett många fina skor på H&M som inte ser helt plastigt billiga ut. Tummen upp!

Nu måste jag sätta igång och fixa håret om det ska bli färdigt till ikväll! Och snart måste maten sättas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela