sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Morgonwalk & frulle

Publicerad 2012-05-29 09:49:15 i Dagbok



Godmorgon! Idag var det JAG som var en piggelinare! :-) Helt otroligt, men jag kom faktiskt ut på en powerwalk - före frukost!

Total rörelsetid: 1:04:42

Totalt avstånd: 7,99 km

Genomsnittlig hastighet: 7,41 km/h

Inte riktigt samma tempo som igår, men helt ok! Allt över 6,5km/h är godkänt tycker jag.

Fy vilket väder det är ute, nu öser det ner. Tur att jag verkligen kom upp och gick ut, för annars hade det kanske inte blivit någon promenad alls idag.....



Sitter och mumsar frukost här vid skrivbordet nu, gott! Och vad magen pratar... Kroppen är ju verkligen inte van att röra på sig.

Ska städa upp lite här hemma och sen ta en varm, skönn dusch med kroppsskrubb och lägga en honungsmask med aspirin.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela