sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Middag & halsont

Publicerad 2012-05-14 20:45:53 i Mat & Recept



Nej, jag har inte slutat äta. Jag var helt enkelt redan mätt innan maten var färdig. Tog lång tid i skolan och när jag tittade upp mot kaffeterian kl 16.10 så hade de redan bommat igen. Jag var med andra ord ganska hungrig när jag kom hem 17.40 men så går det när man inte tar med mellanmål. Käkade nog 5 stora skedar jordnötssmör, en liten portion tacofärs (sonens från igår) med tacosås, gurka och en bit ost med kaviar. Och sedan var det dags för middag på det!

Har ont i halsen sedan jag kom hem, inte bra. Var ju sjuk för inte så länge sedan! Så nu blir det C-vitamin, lite whisky och halstabletter!



Medan jag väntar på "Älskling, du har blivit en tjockis!" sitter jag och plockar varor i e-korgen på HM... jag som skulle vänta. Är bara så rädd att alla storlekar ska ta slut när jag väl nåt målvikten. Får se om jag vågar trycka av den sen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela