sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Mellanmål nr 2

Publicerad 2012-05-15 18:27:25 i Vikt & Mått



Vad skönt att vara hemma ! Varit en lång slitsam dag. Käkade en näve nötter i skolan, så det passar utmärkt med ett extra mellanmål nu strax innan maten. Och ja, jag älskar Kalles kaviar. Inte bara på ägg utan även på ost!

Idag har jag också hunnit shoppa - massor!! Jag som skulle vänta... Men jag kommer inte "få" något än, utan portionera ut mina nya saker undan för undan, som en liten belöning för varje kilo som åker av. Ja, en del saker jag köpte kan jag inte ens använda, som de här shortsen t.ex... Blir roligt att jämföra bilder om 2 månader! Nu går det inte att stänga med äckel-kamel-tå-varning....



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela