sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Linsgryta med minikeso

Publicerad 2012-05-15 20:15:00 i Mat & Recept



Anade att det skulle bli sent idag så det blev linsgryta på röda linser, paprika, lök, zucchini och tomater. Linser är nog det enda som jag äter fortfarande trots att det innehåller mycket kolhydrater. Tog ganska mycket nu också får jag medge, annars brukar jag snåla på linsgryta till mig själv och fylla ut med minikeso. Nu tycks jag ha fyllt ut med både och(!). Väntar fortfarande på att "tant röd" ska anlända, kanske därför jag är mer "matsugen" just nu..

Sen har jag varit väldigt sugen på att baka ((nyttiga)) kanelbullar ett bra tag, funderar på att göra ett försök - kanske imorgon? Skulle vara perfekt som mellanmål!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela