sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Efterlängtad frukost

Publicerad 2012-05-31 09:54:16 i Mat & Recept



Så gott med (low carb) bröd till frukost! Köpte ICA:s cream cheese 9% igår, gott.
Kom ut på en morgontur genom staden och en av våra många parker, skönt! Hoppas att det kan sätta fart på förbränningen. Vågen tycks stå still, eller jag undrar om den är trasig eller bara knasig (ena gången kan den visa på 55kg, ställer man sig på den igen kan den visa 58kg, sedan 57kg?!). Sambon sa att jag kanske inte skulle se något vågresultat förens nästa vecka. Då hoppas jag att det blir ordentliga resultat för jag vill bara komma i form nu!

Känns lite lustigt att skolan är slut för terminen. Idag tänkte jag köra en storstädning för att ev. kunna sätta igång med min lilla make over av garderoben imorgon. Blir ett kul litet projekt!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela