sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Dagens outfit & lunch

Publicerad 2012-05-14 12:38:19 i Vikt & Mått



Idag lyckades jag klämma mig i ett par blåjeans från Mango som hängt i garderoben. Vad patetisk man är egentligen. Hade jag sett mig själv ur en beskådares perspektiv hade min första tanke nog varit "men snälla fröken, köp dig ett par jeans i din egen storlek!". Samtidigt känns det inte så roligt att gå och shoppa en eller två storlekar större än vad man är van vid, tanken att "men snart blir det ju förstora" finns med i bakhuvudet.
Jag hoppas att de sitter bättre inom några veckor. Vid starten av bloggen kunde jag inte få dem över röven, så något har hänt iallafall.



Har precis tryckt i mig det här, samma som till middag igår. Jag måste ha konstiga smaklökar som kan äta nästan allt. Gammal blomkål t.ex. som en del tycks få kväljningar över. Jag värmer inte ens mina luncher - orkar inte, för lat.
Men nu har jag inte tid att sitta här mer, ska borsta tänder, ta mina bookisar och stressa iväg till skolan! Viktig inlämningsuppgift som måste fixas!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela