sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Thank GOD it's Friday!

Publicerad 2012-06-15 17:46:22 i Dagbok



Ska strax ut i köket och marinera spearribesen och slänga dem i ugnen. Var ju tvungen att köpa en flaska vin till ikväll, det är ju fredag :-) Ska verkligen inte äta något snacks ikväll! Men lite vin är ju bara nyttigt! Blev en flaska italienskt Masi 12%. Sitter och smuttar på ett glas just nu och bläddrar lite i Hänt Bild. Tycker jag varit riktigt duktig den här veckan och hoppas på att komma under 57 till imorgon så jag får kika i min goodiebag :-)



Har pysslat om mig själv ordentligt idag. Färgat håret, fixat naglarna och lagt en skön föryngrande aspirinhonungsmask.



Testade ett par shorts för att se hur de satt och de var betydligt bättre än sist! Märkte nu att det inte är exakt samma par, men de jag testade idag är nya och således inte heller "uttöjda" som de på bilden för 10 dagar sedan. Båda är i st. 34 från H&M. Lite skillnad (drar inte in magen på bilderna)!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-07-06 18:52:18

OJ!!!
är den bilden verklig äkta???
det är ju stor skillnad. Hur gör du???
Är du på npgon speciell diet??
kram Ida

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela