sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Super powerwalk & lunch

Publicerad 2012-06-11 14:02:40 i Mat & Recept



Äntligen hemma igen! Tog ett djärvt beslut att promenixa iväg klockan 11, mitt emellan frukost och lunch. Jag var VRÅLHUNGRIG när jag kom hem för en liten stund sedan!



Totalt 13,35 km, inte illa på 2 timmar! Bra tempo också med endast 2,5 min stillastående :-) Får se om det blir något spinningpass i e.m. Men jag måste erkänna att jag känner mig ganska taggad, speciellt nu när jag precis intagit en seeeen lunch!



Slabbigt men gott! Och mättande! En biff från igår med en näve proteinpasta och ketchup! Har man inte testat proteinpasta så tycker jag man bore göra det. Kan inhandlas på ICA Maxi eller beställas över nätet. Alla gillar den inte, men för mig är den helt okej och ger mig känslan av att faktiskt äta riktig pasta (sambon spottade dock ut den när han provsmakade en gång...).

Ska skutta in i duschen nu och göra mig iordning!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-06-11 17:52:45

Låter spännande med proteinpasta. Hur smakar den?

Ska kolla om det finns på vårt Maxi också.

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-06-11 17:56:17

Den har en lite speciell smak. Tycker det liknar riktigt grov fullkornspasta en del i smaken. Den innehåller 62g protein per 100g och endast 13g kolhydrater! Tycker det är värt att testa och se om man gillar den eller inte :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela