sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Sömnig PW

Publicerad 2012-06-01 09:53:11 i Dagbok



Somnade alldeles för sent igår (natt), kollade på en thriller med Milla Jovovich som var helt ok (bara för att hon spelade huvudrollen) medan sambon jobbade i soffan. Ibland räcker det att bara vara nära.
Trots allt så vaknade jag klockan 7 (!!), vid 8 var jag utanför porten med vattenflaska och mp3:n på i öronen. Tog dock ett tag innan jag kom igång med tempot.

Total rörelsetid: 1:07:10

Totalt avstånd: 8.16 km

Medel hastighet: 7.29 km/h


Var gott med frukost!! Blev samma som igår men med philadelphia tomat & pesto 11% fett och en proteinmuffins med rabarber som efterrätt :-)

Ska göra mig iordning nu, ska till tandsköterskan kl 11.45!

Om vågen, ja... Den tycks vara paj. Ska köpa nya batterier till den idag och se om den mår lite bättre av det! Får därför köra veckans vägning imorgon.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-01 10:22:44

Har du recept på rabarbermuffinsen? Låter så himla gott! Och muffins man kan äta till frukost med gott samvete tackar man inte nej till precis ;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-06-01 14:44:13

Ja absolut! Ska se om jag skrev upp receptet någonstans, tror jag bara improviserade lite där!:-) Lägger upp det ikväll!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela