sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Lördagsångest

Publicerad 2012-06-09 09:50:02 i Mat & Recept

Så dumt av mig. Trodde att jag skulle klara av att äta en skål med popcorn igårkväll. En skål med popcorn blev senare 0,5 liter glass med 2 dl chokladsås, 3 mackor med pålägg, några potatisar, nudlar (?!) och säkert något mer... Varför gör man så mot sig själv? Jag kan helt enkelt inte äta snabba kolhydrater, så är det bara. Att man aldrig lär sig. Idag visar vågen 2 kg mer, känns ju kul. Jag vet att det bara är vatten, men endå. Jag behöver inte gå upp i vikt, jag ska gå ner i vikt.
Är inte alls hungrig idag men petar ner lite lättkvarg med jordgubbar, för om 45 min börjar ett spinningpass som jag tänker delta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela