sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Gym & bladtortilla

Publicerad 2012-06-03 20:18:11 i Mat & Recept



Ikväll blev det slabbig snabbmat - tortilla med tacokryddad nötfärs. Jag körde blad och åt som vanligt förmycket - 4 st för att vara mer exakt och en tjock bit västan ost 5% till.

Sitter och avnjuter kvällen med en kopp kaffe. Magen känns som en sten efter maten.

Har varit en fullspäckad dag! Blev bjuden på en babybel ost i parken och var givetvis tvungen att köpa hem dessa små praktiska ostar! Innan träningen tog jag en till och en köttbulle.

Dagens träning:

Crosstrainer: 50 min - 8,5km

Löpband: 20 min - 2,3 km


Imorgon har jag ett möte kl. 9 men har ändå i sikte att vakna tiiiidigt för en morgonpromenix. Får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela