sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Delad fika

Publicerad 2012-06-13 17:56:59 i Dagbok

Var ju kallt ute! Så vi tog bussen hem från parken. Jag hann sätta i mig en bit citronkaka och hemma blev det en till kopp kaffe med körsbär och jordgubbar. Sonen åt resten av sitt kycklingben hemma också.

Snart är det dags att sätta på maten! Och nu ser jag att solen kommit fram igen, typiskt...

Mina numera gamla slitna jeans sitter iallafall bättre än på länge! Syns ingen större förvandling på bilden, det plutar väl mer ut rakt fram än åt sidorna. Men midjan har blivit mindre! Nåja, många kilon kvar, och imorgon börjar röda veckan - med uppsvälld mage...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela