sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Startbild i trädgårdsjeansen

Publicerad 2012-04-27 13:58:42 i Vikt & Mått



Ska man blogga får man väl bjuda lite på sig själv. Rotade fram ett par gamla ganska fula 25:or (som jag sparat för att ha då man rotar i rabbatten på sommaren) men gisses, det gick ju inte ens över rumpan!! Vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt..... I somras var de förstora (!), svårt att förstå nu.

Det är bara att kämpa på och ju mer jag tittar på de där bilderna, ju mer kämparglöd känner jag för att stå emot sockersuget. Det har inte dykt upp än, men när vi bakat kärleksmums ikväll och sonen sitter och mumsar så kommer nog suget krypande... Men i helgen är det NOLL socker som gäller! Lika bra att ta en helg i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela