sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Sötsugen och mellanmål

Publicerad 2012-04-28 14:54:41 i Mat & Recept



Fy vad sötsugen jag har varit sedan lunchen!! Men det är bara att stålsätta sig... Inte blir det lättare av att det finns massor av bakverk hemma. Gästerna är försenade, men nu är de snart på väg. Ska fasiken se till att proppa i dem alla rester av chokladrutorna, annars får jag väl skicka med resten... De var supergoda iallafall, och godare är de säkert idag när de fått dra till sig under natten.

Men, jag ska bli smal och fin igen. Jag vill inte leva under kontroll av sockermonstret längre, jag vill ha tillbaka mitt lyckliga sunda liv. Det får mig verkligen motiverad att tänka på.

Dags att klä på sig nu tror jag innan vi får besök!

Passade på att smussla ner lite nyttigt mellanmål, lättkvarg med jordgubbar och lite riven cocos. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela