sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Råkade ställa mig på vågen

Publicerad 2012-04-30 08:26:46 i Vikt & Mått



Oj oj, -2,8kg på två dagar? Fredagen kan ju knappast räknas eftersom jag proppade i mig chips och kärleksmums för två... Mest vatten, men känns peppande ändå. Känns som att min "livsstilsdiet" ändå fungerar ganska bra och så slipper man tänka på dessa kalorier hit och dit. Och man kan dricka hur mycket vin man vill :-D Skämt å sido... men det fungerar tydligen att lyssna på kroppen och ge den mat när den är hungrig.



Magen har definitivt blivit några plan plattare sedan i fredags! Slipper man dra in magen iallafall, men det är mycket kvar fortfarande. Närmare bestämt 7,2 kg till målvikten om 9 veckor, tror ni jag kommer klara det?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela