sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Pasta & köttfärssås

Publicerad 2012-04-30 11:47:17 i Mat & Recept



Tänk att man kan äta massa pasta och ändå bli smal! Längtar till sommaren när man kan mumsa på pastasallad vid stranden i bikini. Men det är en bit kvar dit... en ganska bra bit. Just nu ser jag väl mer ut som en strandad valross i griskläder. Men en dag i taget -en vecka i taget -en månad i taget. Tiden går fortare än vad man tror. Längtar till en ny, fin sommarkropp! Som denna gången ska bestå även under vinterhalvåret!

Sambon bad mig ta lite bilder på de färdiga korten, slänger in en bild här med. De blev faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. Materialet hittade vi på Panduro, men man kan hitta billigare alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela