sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Bra start på dagen

Publicerad 2012-04-28 08:48:47 i Mat & Recept



Har inte sovit så många timmar inatt, men känner mig ändå ganska pigg nu när jag sitter här med en kopp kaffe och mumsar på frukosten.
Om jag ska nå mitt mål på 9 veckor så måste jag börja röra på mig mer. Får verkligen se till att bli frisk snart.
Igår var en smärre miss, men ingen katastrof. Det är nog dags att ta lärdom av sina misstag så det är sista gången jag köper en stor påse chips (brukar köpa 1 liten 40g annars endast till sonen). Jag styrdes av priset denna gången då en stor OLW-påse kostade 10 kr, en liten 7 kr... Och några kärleksmums blir det inte på läääänge!! Det får bli endast nyttiga kakor i fortsättningen.

Mitt mål till fredag är att komma under 60 kg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela