sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

SOMMARLOV!

Publicerad 2012-05-16 17:56:31 i Mat & Recept



Har nyligen hemkommit. Lämnade av sonen hos sambon efter FSK och gick och handlade - både för ikväll och imorgon.
Jag är ledsen för de uteblivna uppdateringarna under dagen. Jag började kl. 8, en genomgång av gammal tenta i ett ämne som jag ska tenta på tisdag. Fumlade med datorn på morgonen men hittade inte mitt laptopskydd som gömt sig någonstans, så både kameran och datorn uteblev tyvärr. Men nu är skolan äntligen slut för den här terminen! Finns dock en del plugg kvar att göra, men det gör jag hemmifrån.

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Jag har kommit överrens med mig själv att vara uppe tidigt och ta min första morgonpromenad på eviheters evighet! Sen måste jag experimentera lite i köket med de där kanelbullarna som ajg så länge gått och funderat på. Ikväll är jag för seg, har inte den där experimenterarlusten riktigt.

Nu är det dags att sätta igång med dagens middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela