sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Äntligen!

Publicerad 2012-06-20 11:31:10 i Dagbok

 
56,6 kg! Äntligen! Eftersom jag varit så duktig så unnade jag mig lite efterlängtade gåvor från goodie bagen. Valde ut en lite bredare solhatt också för varma stranddagar. Kände att jag saknade en bra stor hatt igår!
 
 
Ska strax käka lunch, får se vad det blir. Kanske bara lite kokt ägg, ost och sallad. Blev inga rester över från igår nämligen... Ska nog koka ite proteinpasta också. Men först ska jag lägga en skön aspirinmask innan jag kluddar på min nya foundation! :-)

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-06-22 12:34:01

Bra jobbat!
Har läst din blogg ett litet tag, och kommer definitivt fortsätta med det!
Himla läckra och inspirerande matbilder, och kul att följa någon som gör samma sak som en själv!
Dock väger jag väl en 10 kilo mer än dig, haha.
Jag har också en sorts "goodiebag", men där finns bara kläder, med etiketter på där jag srivit vilken vikt jag ska ha kommit ner i för att få klädesplagget, och jag har fått sambon att sköta själva utlämningen, så att jag inte kan fuska...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela