sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Kycklingsallad

Publicerad 2013-11-25 21:05:36 i Dagens mat

Det får helt enkelt bli en till smalvecka. Jag känner mig lite besviken över mig själv att jag haft så dålig karaktär i helgen. Men man får se frammåt och se de små stegen, jag väger trots allt 3,5 kg mindre denna måndag än för en vecka sedan och midjan är 10 cm mindre! I lördags hade jag en bra mat dag - inget godis alls, gick en powerwalk och tränade vilket har bidragit till att jag blivit lite förkyld och en rejäl träningsvärk i bröst och ben, snacka om att vara otränad! Igår blev det lite godis på kvällen, men mot hur det brukar se ut var det inte så farligt.
 
Idag har maten sett ut såhär:
 
Frukost: Lättkvarg med jordgubbar, en skiva rågbröd med leverpastej och tomat, kaffe med lättmjölk. (191 kcal)
 

Lunch: En kåldolme och kokt potatis. (184 kcal)
 
Middag: Kycklingsallad. En kopp kaffe med lättmjölk. (282 kcal)
 
 
Totalt intag: 695 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela