sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Underbara tisdag!

Publicerad 2012-06-19 20:49:55 i Dagbok

Det har varit en underbar dag idag! Har varit på stranden i flera timmar och vädret har varit riktigt behagligt!
Lyckades bränna upp dinosauriekycklingen i stekpannan.... Sambon är på väg med ny kyckling ;-)

Har ni sett en så stor kycklingfilé?!
 
 
Jag blev smygfotad idag. Av sonen. När jag lagade mat..
 
 
Inte allt för illa faktiskt. Smygfoton är alltid bäst att studera, för då gör man inte till sig. Man kan kolla hur man allmänt ser ut, hur skulle jag uppfatta mig själv? Och man kan kolla sin hållning som faktiskt gör mycket av intrycket. Viktmässigt så är jag snart nöjd. Det är ca 5 kilo kvar och de sitter mest på lår & mage. Tyvärr (eller??) har jag enorma lårmuskler som t.o.m. syns på bilden, de blir svåra att "göra sig av med".... Tanken är att sedan träna upp en RIKTIGT snygg rumpa som kan matcha de där låren ;-)
 
 
Var tvungen att köpa vin idag, det underbara vädret och den underbara dagen, ja...! Livsnjutare :-) Hoppas jag och sambon får en fortsatt trevlig och mysig kväll sedan :-) Han tyckte att jag både hade fått lite färg idag och att det inte var så mycket kvar att gå ner (vi är väldigt raka här hemma, kan säga att sambon får en del pikar också samt uppmuntran ;-) )

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela