sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Kokt kyckling

Publicerad 2013-11-21 20:13:40 i Dagens mat

Kunde inte somna inatt, låg helt klarvaken och funderade seriöst på att gå upp mitt i natten och plugga eller göra något annat effektivt men eftersom jag vaknade imorse så måste jag ju ha somnat tillslut. Vet inte om det berodde på att jag ätit så lite de senaste dagarna eller om jag helt enkelt inte borde dricka kaffe så sent.
 
Dagens mat har iallafall sett ut såhär;
 
Frukost: en skål lättkvarg med blåbär och ett finncrisp med färskost 9% + gurka. Kaffe med lättmjölk. (141 kcal)
 

 
Lunch: (Gårdagens rester) lax, kokt potatis, ärtor och romröra. (306 kcal)
 
 
Mellis: 1 stor morot. (33 kcal)
 
Middag: Hel kokt kyckling med kokta morötter, ris och currysås. (219 kcal)
 

 

Kväll: En kopp kaffe med lättmjölk. (9 kcal)
 
Totalt intag: 708 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela