sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Nyttig pizzalunch

Publicerad 2012-05-28 12:21:23 i Mat & Recept



Bakade en extra pizza igår som passade perfekt till lunch idag. Hittade en burk pizzasallad också som gjorde sig fin till. Har kvar två pizzabottnar som jag ska slänga i frysen. De är jättelätt att bara plocka fram frysta, bre på det man vill ha och slänga in i ugnen 10 min. Så när övriga i familjen fått hem sin pizza är min pizza också färdig :-).

Blev som sagt ingen dusch just nu - för vi har inget varmvatten!!? Ska prova om en stund till, tills dess får jag väl tripa runt här i handduken...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela