sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Låg

Publicerad 2012-05-13 17:55:52 i Tankar

Känner mig lite låg idag, all entusiasm är som bortblåst. Har precis varit nere och handlat och kunde inte ens känna efter vad jag var "sugen" på till middag, trots att jag inte ätit sedan lunch (har man inte ätit på ett tag så brukar man ju bli sugen på något). Så det får bli en surprise för mig själv!



Har fikat lite nu precis. Ute skiner solen men det är inte så varmt ändå. Folk går ändå runt i T-shirts och ser glada ut. Egentligen hade jag bara velat klä upp mig lite, ringa en väninna och mötas på en uteservering. Samtidigt har jag ingen större lust att "piffa till" mig. Känns som om jag bara vill vänta ut tiden tills jag kommer i form. Jag vill shoppa! Jag vill gå ut och dansa! Tänk att så mycket kan sitta i vikten.

Kanske är jag bara lite uttråkad idag, eller så är det för att Tant Röd ska komma på besök inom 1-2 dagar...
Ska rycka upp mig nu och städa eller plugga lite. Imorgon känns det nog roligare!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela