sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Frukost Light

Publicerad 2012-05-20 09:36:23 i Mat & Recept



Lättkesella med några färska gubbar och kaffe. Idag mår jag som jag förtjänar, att man aldrig lär sig.
Tappade kontrollen helt igår en stund efter frukost. Vad jag bl.a. åt igår var en stor portion pasta, en macka, 2 port. lasagne, en pinnglass, 5 bullar, 250g chips med dipp, lösgodis, 1,5 pkt kakor med choklad, pizza och säkert mer som ajg förträngt ^^. Att det bara får plats! Idag är jag helt svullen överallt, känns som jag har stora blå märken. Tror det är cellerna som tagit upp förmycket vatten väldigt hastigt, hoppas det lägger sig till ikväll för det gör ont.
Idag vill jag inte se mat. Har ändå petat i mig frukost. Lunch blir nog sent i e.m, kanske vid 16 först.
Dags att göra sig iordning, för idag är det sonen första kalas! Många kompisar som kommer.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela