sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Fredagslyx

Publicerad 2012-05-18 09:35:32 i Mat & Recept



I trippel bemärkelse; färska jordgubbar i morgonkvargen, kanelbulle till kaffet (ja, mina kanelbullar kan man minsann äta till frukost!) och solen skiner ute!
Ikväll är jag bjuden på party, en vän som fyller år. Blev bjuden igår så har inte hunnit köpa något. Får se vad jag hittar på.. Och vad ska jag dricka själv?? Tänkte kolla på systemets hemsida om jag hittar något rosé som inte är hälften socker. Frågade en gång och fick med mig en flaska som innehöll 37g socker per liter så jag litar inte riktit på systembolagets personal. Bättre att kolla själv!

Ska strax slänga in ett inlägg om veckans vikt, det är väl det alla väntar på.. ^^

Kommentarer

Postat av: Anna (Lycka 1 på fl)

Publicerad 2012-05-18 09:51:36

Återkom gärna om vad du hittar för vin! :o)

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-05-18 10:03:20

Absolut, det ska jag göra! :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela