sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

+/- 0

Publicerad 2012-05-25 09:30:29 i Mat & Recept



Sitter och avnjuter frukosten framför datorn. Har laddat mp3-spelaren så känner mig riktigt sugen på en powerwalk/lätt löprunda lite senare! Får se om det där passet blir av då ikväll, eller så kanske jag orkar både och? Men man ska inte ta ut kroppen för hårt, framförallt inte när man är så oträna som jag är!

Som vanligt när jag har använt lite muskelstyrka så pekar vågen uppåt - varför är det så? Om jag tränade varje dag skulle jag inte gå ner ett gram. Kroppen känns lite fastare idag och jag tror att den lagrat på sig lite vatten efter passet igår, även om det var tämligen lugnt. Så jag skjuter upp veckans invägning till söndag. Får bli en extra morot att hålla koll så inga oönskade kolhydrater slinker ner under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela