sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Uppladdning & veckans mat

Publicerad 2012-06-11 10:09:12 i Mat & Recept



Sitter och laddar inför dagens långpromenad. Vaknade sent, men det gör inget. Om jag känner mig pigg i eftermiddag kanske jag drar på ett snabbpass spinning. En 30 minutare kan vara skönt om man powerwalkat långt tidigare.

Det fanns otroligt mycket i ICA-bladet denna vecka! Så veckans meny fick bli såhär



Ursäkta handstilen ;-) Åh vad jag har suktat efter falukorv länge! Hoppas grabbarna är något sugna också!
Dags att snöra på sig löparskorna strax, ska ladda med lite vatten först. När man inte äter så mycket kolisar är det viktigt att dricka mycket - och att ta med vatten på långa promenader. Speciellt om det är varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela