sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Lunchdax

Publicerad 2012-06-01 13:44:40 i Mat & Recept



Blev inget speciellt till lunch, lite fisk- och såsrester från igår som kombinerades med en näve proteinpasta och broccoli. Tänderna ser fina ut och nu känner jag inte ens att de behöver blekas.

Ska pyssla lite här hemma innan jag ska handla och hämta sonen. Ruggigt ute idag! Vilket är bra - för då kan man pälsa på sig lite extra och dölja sina skavanker :-)

Ikväll blir det inget gott för min del. Får nästan börja väga mig varje dag den här månaden för att verkligen inte trilla dit! Om min våg nu vill börja fungera som vanligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela