sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Fläskfilé med sparris

Publicerad 2012-06-01 20:10:07 i Mat & Recept



Blev en liten portion ikväll, det slank nämligen ner 2 skedar jordnötssmör, några jordgubbar och en rabarbermuffin en stund innan.... Det finns massor av godis, kakor, chips och glass hemma ikväll. Bajs. Har redan dreglat över godiset, så jag bestämde mig för att göra en liten plockskål som jag ska hålla mig till under hela kvällen med lite jordgubbar, blåbär och två rutor 86% choklad.



En ruta är redan borta ;-) Men det lindrade faktiskt suget en hel del. Är ganska trött ikväll, kommer nog somna tidigt. Hoppas att det inte regnar imorgon och att energin är återställd inför morgondagens promenix!

Ska se om jag kan få ihop de där muffinsreceptet strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela