sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Smalbyxor

Publicerad 2012-05-12 18:04:52 i Vikt & Mått



Oj, gissa om jag blev förvånad när vi skulle gå ut idag och jag som vanligt funderade på vad f*n man ska klä på sig när ingenting passar och lyckades klämma in mig i dessa! Ett par 34:or från HM:s höstkollektion, men gör sig bra som tunna sommarbyxor.

De sitter givetvis inte optimalt! Men såhär såg det ut för två veckor sedan.... därför blev jag lite förvånad!



Så, med en bylsig T-shirt (ja, den satt inte lika tight längre den heller) så gick det an att ha på sig till affären.

Blir spännande att se hur de sitter om 2-3 veckor till!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela