sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Muffinsmage & helglyx

Publicerad 2012-05-10 17:45:06 i Dagbok



Oj, vilken kula! Och med det klassiska tjockis-strecket mitt över. Har suttit i en datorsal hela dagen, och vi blev klara med vår rapport! Känns jätteskönt! Och inlämningen i organisk kemi tycks också gå som på räls. Har två steg kvar som jag ska kolla på ikväll. Om jag orkar. Får gå upp tidigt annars och fixa det.

Titta vad som väntade på mig när jag kom hem trött och sliten.. :-) Elle! Ska surpla lite rött innan maten och kika i den nu!



Inser att jag kanske borde börja putsa mina vinglas lite bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela