sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Kesosallad med ägg

Publicerad 2012-05-17 12:32:39 i Mat & Recept



Tur att man har ägg hemma! Resterna från igår käkade sonen upp till frukost, så det fick bli vad som fanns hemma. En sallad med minikeso, en bit Västan Ost 5% och ett kokt ägg. Helt okej, känner mig inte så hungrig idag. Kanske för att jag ätit så mycket flera kvällar i rad här. Får skärpa till mig, det är okej att äta mycket på helgkvällarna kan jag tycka, men mitt i veckan ska man nog passa sig lite framförallt när man bara är "sugen" och inte hungrig. Vet inte om det berott på stress från skolan eller om det har haft med "röda veckan" att göra. I vilket fall så känner jag mig just nu som en uppblåst ballong om magen. Ser inte direkt fram emot vägning imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela