sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

I did it!

Publicerad 2012-05-30 18:23:08 i Dagbok



55 min, 6,3 km. Inget att skryta med, rent av dåligt jämfört med föregående dagar. Men jag gjorde det! Trots att jag var skittrött och omotiverad. Och det var skittråkigt också. Aldrig mer PW på gymmets löpband, SÅ enformigt att stirra sönder sin egen spegelbild och man kan inte gå-dansa som i parken ^^



Det firas med iskallt bubbel före middagen! Bubbel som man blir glad av men ändå inte tom i bollen. Bubblet heter "Redbull" om någon vill veta.



Äntligen hade de fått in pasta på ICA Maxi. Jag vet inte hur många pkt jag köpte, men det ska väl räcka ett tag :-D. Så, ikväll blir det riktigt enkelt. Grillad kyckling, grönisar och några rödisar med pasta! Grabbarna får givetvis vanlig pasta...

Ska städa upp lite här i hallen, ser ju förj*vligt ut av någon anledning! Kanske hinner en dusch innan maten också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela