sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Grillad kyckling med fetaoströra

Publicerad 2012-05-21 15:14:18 i Mat & Recept



Har varit i full gång sedan frukosten och hunnit städa hela lägenheten grundligt, skönt. Har t.o.m. hunnit baka lite, får se om det blev lyckat, då lägger jag upp receptet senare.
Det passade bra med en lättlunch idag, är faktiskt fortfarande inte hungrig. Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag klippa mig!
Underbart väder idag och över 20 grader varmt! Skulle vara härligt att spendera dagen på stranden sitället. Men jag sulle inte vilja visa mig i bikini just nu, ser ut som en bulle med en extrabulle på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela