sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Fiskgryta & nagelfix

Publicerad 2012-05-18 12:45:42 i Dagbok



Under natten har fisksoppan transformerat sig till fiskgryta. Sitter och väntar på min käre mor som ska anlända strax, då blir det kaffe och kanelbullar! :-)

Tur att jag inte hann måla naglarna igår efter duschen! Eftersom jag gått ner under 58 så fick jag plocka lite från min goodiebag som börjar bli ganska välfylld. Valde ett lack och kanske ska unna mig ett par skor också..

Hot Hibiscus, knallig färg som passar bra till ikväll!



Ja, festen ikväll.... Känner mig ju inte sådär jättesugen med min uppblåsta mage...





Bläk... ska måla färdigt naglarna nu och invänta mamma. Sen ska jag klä på mig och gå ut och shoppa lite inför ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela