sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Fika med kanelbullar!

Publicerad 2012-05-17 16:36:07 i Mat & Recept



Efter första tuggan var jag helt salig! Jag förväntade mig något torrt, äggigt i munnen men fick något som var mer likt Pågens små kanelsnäckor!! Helt otroligt! Dessa små under! En bulle väger mellan 30-40g och innehåller endast ca 40 kcal!

Jag ska slänga upp receptet alldeles snart, väl värt att prova!

Jag och sonen har varit ute ett par timmar, var helt nerkyld när vi kom hem så det satt fint med en stor kopp varmt kaffe och ren lyx med kanelbullar utan så mycket fett och kolhydrater. Jag avbokade kvällens pass på gymmet, orkar helt ärligt inte. Måste försöka plugga lite också. Men ikväll ska jag också ta hand om mig själv lite extra, ta en skön dusch med kroppsskrubb och fixa naglarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela