sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Dagen i ett

Publicerad 2012-05-05 20:09:24 i Mat & Recept

Sambon är sjuk så sonen fick följa med till skolan idag på möte, det gick jättebra. Så det blev en väldigt sen och stressig lunch vid klockan 16.00 (!!), sedan var vi på språng igen då sonen skulle träffa sin bästis i parken. Så ja, det fanns helt enkelt ingen tid att blogga. Till lunch slängde jag i mig en bit kött från igår med svampsås och lite sallad.

Till middag blev det tortillas ikväll -jag valde sallad istället.



Så, det blev sådan här x 3!

Sen hittade jag en sådan här i kylen som slank ner, mycket gott! En öl då och då är inte så farligt, ca 10g kolhydrater totalt i denna burk (men blir väääldigt mycket om man dricker ex. tre!)



Ikväll blir det filmkväll! Sambon tog med två filmer hem, men nu först blir det barnfilm.



Och då måste man såklart ha lite snacks.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela