sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Dagen i ett - igen!

Publicerad 2012-05-07 18:53:13 i Dagbok

Oj, vilken stressig dag rent ut sagt! Ändå känner jag mig fortfarande på topp, glad och kan köra gasen i botten!

På väg hemmifrån imorse. Eller.. morgon och morgon.. 10.45 mer precist.



Ursäkta kalkonställningen..
Var mycket att göra väl på plats i skolan, tuggade i mig lunchen i en datorsal, där jag satt till kl 16.14 då jag kände att jag var tvungen att ta bussen hem för att plocka upp lillgubben.



Käkade inte så mycket precis (det ligger bl.a. Low Carb-pasta undertill, lustig matlåda), så när jag kom hem slängde jag i mig en tesked jordnötssmör och en ostbit av Västan ost 5%, kissade och rusade vidare till förskolan och sedan till ICA för att handla.

Väl hemma har jag diskat undan och satt på dagens middag. Var extrapris på högrev på ICA denna veckan, var ju meningen att jag skulle varit hemma tidigare så nu blir det SEN middag. Igen. Men vad gör det? :-)



Grytan får puttra på i vårt lilla kök. Senare ikväll så måste jag korrekturläsa en del arbete. Är glad som iallafall förberedde labben i skolan så behöver inte lämna in labbförberedelser kl 8 imorgon utan börjar 10.15!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela