sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Burgare med cola

Publicerad 2012-05-25 12:29:10 i Tankar



Samma som till middag igår, men aningen slabbigare och kallare. Förutom brödet som är rostat. Och vinet byttes ut till cola, passar sig inte så bra att småsupa mitt på dagen ;-)

Känner mig lite besviken på mig själv, eller kanske på min kropp för att det inte blev något minus denna fredag. Nu blir det höga förhoppningar inför söndagen istället, vilket inte heller är så bra. Ibland går man upp lite för att sedan gå ner, det är helt normalt men ändå känns det så tungt på något sätt. Det gäller att inte falla när man känner sig nere utan att kämpa lite extra istället.



Hur brukar ni gå omkring hemma? Lyckades hitta ett par mjukisshorts som jag faktiskt kom in i, skönt när det är så varmt!



Ska måla mina naglar lite snabbt nu och räkna lite matte. Kanske piggar upp mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela