sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Brunch och IKEAdrömmar

Publicerad 2012-05-13 10:36:01 i Mat & Recept



Hela familjen vaknade samtidigt idag klockan 10, så det blir mer brunch än frukost. Jordgubbskvarg med jordgubbar och en bit citronkaka. Börjar bli lite tjatigt nu, men jag har fortfarande en hel halva kvar i kylen trots att jag åt lite av den även igår kväll. Ska nog prova att frysa in en bit och se hur de blir.

I sommar har jag en liten lista på småprojekt som jag vill ta mig för här hemma. Det som står längst upp på listan (förutom att tvätta alla fönster) är att göra en liten make over i min garderob. Jag har en walk-in garderob och det skulle kunna bli så fint och mysigt om man slängde upp lite ny färg, lite ny belysning och utnyttjar ytorna betydligt bättre för väskor och skor framförallt. Har inte börjat skissa än, men tänkte kika lite i IKEA-katalogen nu en stund för att se vilka möjligheter som faktiskt finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela