sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Bakisfrukost

Publicerad 2012-05-19 10:12:02 i Mat & Recept



Stekt ägg på Ny Start-bröd och en liten kanelbulle som efterrätt. Perfekt bakismat tillsammans med ett stort glas Cola Zero. Jag mår som jag förtjänar idag och det kommer vara jobbigt att "vara duktig" och inte äta chips, kakor eller pizza! Till råga på allt har jag lyckats stuka min fot också. Men det var det värt, var längesen jag var ute.
Det var trevligt igår, det bjöds också på mat. Mycket kött och lite grönsaker till, skippade majonnäspotatisen. Sedan hörde sambon av sig, han hade också bestämt sig för att gå ut så vi slöt upp på hans kontor runt 23 och dansade röven av oss tills vi gick vidare ut. Drack det vanliga; gin & tonic. En hel del kolhydrater, 9g per 100ml.
Var duktig på Burger King inatt, tog bort brödet och åt bara burgaren.
Ska nog plocka fram jordnötssmöret och smaska på till någon dålg film på TV.

Slänger in en bild från gårdagens middag, hann inte lägga upp den igår.



Mandelpanerad skinkschnitzel med dragonsås, brysselkål och sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela