sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Vin & veckoplanering

Publicerad 2012-06-07 17:58:29 i Vikt & Mått



Sitter här med ett glas vin nu och ska strax börja med käket. Har ätit ganska mycket idag känns det som, mycket jordnötssmör och nu en bra bit chokladkaka när vi kom hem.
Var ute en kort promenad på ca 40 min tidigare, 5 km drygt. Ska bli mer rörelse nästa vecka. Är så trött på att vågen står still, men så är det ibland och det kommer säkert komma fler platåer trots att det inte är så mycket kvar att gå ner.

Såhär tänkte jag att "nästa" veckas rörelse ska se ut, eftersom jag räknar från fredag-fredag.

Träningsschema
Dag: Morgon: Förmiddag: Eftermiddag: Kväll:
fredag Promenad 45 min Promenad 1 h

lördag
Spinning 45 Promenad 1h
söndag
Promenad 1 h Spinning 55 min

måndag Promenad 45 min Promenad 1 h


tisdag Promenad 45 min

Body combat 55 min
onsdag
Promenad 2 h

torsdag Vila




Får se om det kan sätta lite fart på vågen, eller om den kommer peka uppåt! Blir inget lördagsgodis den här helgen. Gör kanske en nyttig efterrätt på lördag, men inget "vanligt" socker!

Dags att bege sig ut mot spisen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela