sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Pytt i panna

Publicerad 2012-04-28 20:25:35 i Mat & Recept



Ikväll blev det pytt-i-panna på zucchini, svamp, lök, gul paprika och rester från skinksteken från i torsdags. Några droppar ketchup, några skivor rödbeta och ett stekt ägg blev pricken över i.

Mår skit rent ut sagt. Har inte pluggat något heller. Nu sitter jag i soffan och slötittar på TV med en hel kanna citron- och ingefärste. Halsen värker oh jag var egentlign inte ens hungrig vid middagen, men pressade ner det ändå. Slipper ju orora mig för att hamna med händerna i chipspåsen ikväll iallafall...!


Nu ska jag krya på mig lite och hoppas på att vakna lite friskare imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela