sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Partymood

Publicerad 2012-04-27 18:30:25 i Dagbok



Solen skiner ute, musiken strömmar här inne, vilken härlig kväll! Vilken partykväll -som man missar...
Men om jag kan sköta mig nu så kan jag vara ute och festa om ca 2 månader, yippi!

Har bakat kärleksmums (inte till mig såklart) och nu börjar det bli dags att sätta igång med maten!

Skål!

Idag är det billigt KRAV-vin i glaset med 3g socker per liter. Viner med liten sockermängd är helt okej att dricka tycker jag, det påverkar inte vikten något speciellt. MEN - man får passa på vad man äter till....

Kommentarer

Postat av: Prebenrebecka

Publicerad 2012-06-14 11:14:23

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela