sockermonstret

En blogg om sockerberoende, kampen om vikten och vägen till att njuta fullt av livet!

Dagens viktigaste mål - frukost!

Publicerad 2012-04-27 11:02:48 i Mat & Recept



En halv burk lättkvarg 0,1% med skivade jordgubbar och pumpafrön + kaffe med minimjölk. Min favoritfrukost helt klart!

Är fortfarande sjuk. Har jordens slemhosta och ögoninflammation, kul. Ska ta en kopp kaffe till och sätta igång och plugga när jag har plockat lite här hemma först. Och disken... Hade ett sockeranfall igår (som varat sedan förra fredagen!) och då blir jag ärligt som en narkoman i beteendet. Jag skiter i princip i allt runt omkring, det enda jag bryr mig om är vad jag ska trycka i mig härnäst. Det känns lite skrämmande att inse hur allvarligt det faktiskt är och hur onormalt mitt beteende är.

Jag gissar på att det kommer att bli en något jobbig eftermiddag och kväll. Kan nog komma upp ett och annat ångestfyllt inlägg här...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sarah

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela